Onsdag den 8 september


Jeg så ‘Anti Christ’ for anden gang, den anden dag. Den forvirrede mig ligeså meget i den her omgang, som den gjorde første gang jeg så den. Især på grund af alle de anmeldelser den har fået; altså, jeg er ikke en total sinke og jeg tror da at, jeg kan finde ud af det meste (foruden at beregne stamfunktioner og differentiere dem derefter) men altså… den her film er jo ikke noget kæmpe indsigt i en sandhed. Det er et åbent vindue til en syg mands sjæl, hvis du spørger mig. Jeg forstår godt at den symboliserer det værste i mennesker men når vores hovedpersoner  *SPOILER/PAS PÅ DER KOMMER AFSLØRINGER AF PLOTTET HER* “kanyller” imens den ene af dem ser deres barn trille ud af vinduet, så er jeg altså stået af. Når selvsamme person klipper sin egen klitoris af, ja så er jeg altså en der sidder forvirret tilbage. Til gengæld synes at, ræven der snakker er det sjoveste jeg har set i mands minde!
Især når den bliver mixet med ‘Fantastic Mr. Fox’ (som er en alle tiders film, ulig ‘Anti Christ’!)! Heldigvis sidder jeg ikke helt ene og synes at, den scene simpelthen bare er så sjov – min søde kæreste (og meget forstående, siden at han udholder at se alle de mærkelige film med mig) synes også at det var RIGTIG morsomt. Længe leve sammenhold!

I re-watched ‘Anti Christ’ the other day. It confused me just as much this time, as it did the first time I watched it. I’m especially confused because of all the reviews it has gotten; I mean, I’m not the slowest person in the world and I do believe that I know a lot of things (except figuring out antiderivatives and how to differentiate them afterwards) but, really… this movie isn’t a great insight into the truth of the world. It’s an open window into a sick man’s soul, if you ask me. I understand that it symbolizes the worst things in us human beings, but when our main characters *SPOILER/MAIN PLOTS REVEALED HERE* are “getting it on” whilst one of the aforementioned main characters are watching their baby rolling out of the window, then I have offcially lost interest. When the same disturbed, main character cuts off her own clitoris, well, then I’m just sitting there totally confused. On the bright side, though, the movie has the funniest moment known to man; when the fox talks!
Even better is, when this fox is mixed together with the images of ‘Fantastic Mr. Fox’ (which is a great movie, unlike ‘Anti Christ’!)! Thankfully, I am not the only one that finds this moment oddly funny – my amazingly sweet boyfriend (and extremely patient, since he endures watching all sorts of odd movies with me) thinks this to be funny as well. Viva la fraternité!

gif animator

About spacetimefox

I have a wicked sense of humor, if I must say so myself.
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

