Torsdag den 17 september

Sjov anekdote fra virkelighedens liv:
Min kæreste sidder og ser efter en film på internettet og han kigger så igennem billederne på min mac. Jeg laver noget the og pludselig hører jeg ham råbe “Hvad er det for noget snask du har på din computer!? Det er jo et voldtagsforsøg!” Ja, det forvirrede også mig – voldtagning er ikke lige “my thing.” Så kom jeg ind for at se hvad han snakkede om – det overraskede mig så, da jeg så hvad han mente. Jeg sagde “jamen det er jo ikke voldtægt, det er bare en perfume reklame!” Han kiggede skeptisk på mig og sagde bagefter “hedder perfumen ‘Violators Wanted’ eller er det bare en dårlig reklame?” Jeg protesterede og så sagde han til sidst “Two words; RAPE INCOMING.” Jeg kunne ikke lade være med at grine, det var sjovt på det tidspunkt. Nu hvor jeg ser reklamen, til gengæld, synes jeg måske at han kan have haft fat i noget; selve perspektivet i billedet kunne godt minde om noget rovdyrsagtigt der lurede på denne unge pige. Billedet synes jeg dog stadigvæk (uhyggeligt nok) er flot og nu, på grund af hans kommentar, er det mere interessant at kigge på. Hvad synes i?

Fun story from everyday life: My boyfriend was searching on the internet for a movie, and then decided to look through my pictures on the computer. I am making tea when I hear him yell “what is this filth you have on the computer?! It’s an attempted rape, if anything!” Yes, this confused me as well, seeing as rape is “just not my thing.” Then I went to see what on earth he was talking about – it surprised me to see the picture he thought to be a felony was in fact just the Marc Jacobs Daisy ad. I said “But this isn’t rape, it’s just an ad for a perfume!” He looked at me skeptically and said “well, is the perfume called ‘Violators Wanted’ or is this just a bad ad?” I made a noise in protest and then he ended the discussion by saying “Two words; RAPE INCOMING.” I couldn’t help but laugh, I thought it really funny, then. When I see the ad now, though, I can’t help but thinking he was right; just the perspective of the ad could insinuate that there was a predator, looming over this young girl. I still think (eerily enough) that the picture is pretty and now it’s even more interesting, because of his comment. What do you think?

About spacetimefox

I have a wicked sense of humor, if I must say so myself.
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a comment