Dag 1.

I dag har været en ganske neutral dag. Jeg har sovet længe (altid dejligt!), læst lidt af “A Moveable Feast” (Til alle frankofile derude, som jeg selv er – LÆS den! Man føler virkelig, at man er i Paris med de dybedegående beskrivelser) og drukket en masse “Jarl Grå” og “Engelsk Morgenmad” the. Jeg har også set “Teen Mom,” min absolut største guilty pleasure – jeg kan leve mig helt ind i det, på trods af, at jeg ikke er mor og endda snart ikke teenager længere. Det er alligevel et sødt program! Catelynn og Maris er dem, jeg mest føler med, og Amber er bare URGH. Se nu der, jeg er allerede helt inde i det igen! Undskyld, men hvis i ser programmet ved i sikkert hvordan det er.

Nåja, så skulle der lige være de der fem tilfældige facts.

  1. Jeg bliver ofte beskrevet som at være en “ice queen,” men jeg er nok en af de mennesker i verden der har nemmest til tårer. Det er dog kun fordi jeg ikke kan formulere en sætning i de situationer og begynder at græde af ren frustration.
  2. Jeg kan virkelig ikke lide tags – især dem der skænder vores kulturarv (tags på Jelling Stenen?! Det er simpelthen bare… URGH!) og generelt bare skulpturer/arkitektur folk har brugt tid på at lave.
  3. Jeg er virkelig dårlig til at svare på mine sms’er.
  4. Mine yndlingsblomster er tulipaner (og solsikker). Tulipanerne er fordi de er flotte, og de er egentlig min yndlingsblomst, men solsikkerne er mest med på grund af deres symmetri. Jeg synes de er noget af det mest vidunderligste der kan findes og at det er et under, at naturen kan have skabt noget der er så matematisk smukt.
  5. Jeg kan absolut, ABSOLUT ikke fordrage når folk med vilje staver forkert, eller når folk siger/skriver/tænker yngling frem for yndling. De er jo nok ikke dit afkom, de der sko der, vel? Didn’t think so. Det er virkelig bare noget sjusk.
About spacetimefox

I have a wicked sense of humor, if I must say so myself.
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

